Stressmaraton.

Nu har jag gått i skolan 2 dagar. Det är så jävla kul! Eller själva skolan har ju inte börjat ännu, det är nollningen som håller på nu. Det är spexigt! Vår general är sjukt cool måste jag faktiskt säga, och straffmästaren, hon är inte att leka med den :P Ni som itne förstår är det en stab som har hand om varje program, som själva går det programmet. Varje stab består av en general, sergant, straffmästare och ett antal mammor. Så nu vet ni :) Och ni som funderar på att gå på högskola kan jag bara säga gå på nollningen för tusan!

Men idag är det iaf bakken som gäller, ska gå ner till stan om 45 minuter, ska in om Akademibokhandeln och se om de har en lärobok jag behöver först. Det ska bli så himla roligt, alla vi maximänniksor :D

Igår jag var hos Staffan. Vi kollade först halva filmen på en som var sjukt skum, minns inte vad den hette dock. Den var humor på låg nivå iaf :P Sen hade vi ett stort stressmaraton! Kortleken. Fast det blev ett par skitgubberundor imellan det med.


Spexig bild! wow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0