1 December.

Första dagen av december, nu är det nedräkning. Jag och Linda ska ha glöggkväll här idag :D Får la ha det idag eftersom det inte blev igår. Lär dock vara galet trött eftersom jag inte kunde somna igår. Men det löser sig :)

Idag har vi jobbat med SPSS, det var faktiskt riktigt kul :) Idag satt vi i två och en halv timme och la in frågor samt svaren på 20 enkäter. Det tar sin lilla tid faktiskt. Imorgon ska jag till biblioteket med Linda och sen på onsdag så ska vi analysera våra enkäter och skriva en uppsats på 10 sidor :)

Jag har inget att plugga idag och det känns lite konstigt faktiskt, annars är det alltid en himla massa. Jag vill ha något att plugga på! Ska läsa lite sen bara för det.

Vi ska åka och handla sen också, funderar starkt på att leta upp ett recept på knäck och ha lite julbak här hemma :) Man får ju passa på, är ju bara jul en gång om året. Och nu har jag snart kommit fram till en lösning på julafton också.

Hörs sen, ciaaaaaaaaaao!


Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0