Ångest.

Jag har lämnat min älskling!! Det är ju galet jobbigt utan honom här! Hade vi varit hemma i Halmstad (där det inte är massa andra människor som gör konstiga ljud) så hade han antagligen legat på min mage och sovit nu. Jag gillar den lilla krabaten så mycket!
Får inte hämta honom förrens 15 ;( Alldeles för lång tid till det!

Ska i alla fall förkorta tiden (i tanken) genom att åka till Väla med Abbe. Kanske hittar en nyårsklänning :)? Den jag tänkte ha är 10 mil härifrån, och köra 10 mil för att hämta en klänning, det gör jag inte. Har en reservklänning med mig, den kom jag minsann ihåg att packa ner.

Ska kolla lite tv och vänta på att Abbe ringer, Haej!



Min älskade lilla krabat!


Jag och Abbe, Köpenhamn, oct 08 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0