Dålig dag!

Sämsta på länge faktiskt.. Det är INTE okej att prata och fråga saker genom en hel föreläsning, de är inte obligatoriska, fråga inte mig hela tiden, då hör jag ju ingenting! Förbannad.
Och lärarskit också. Först till kvarn, my ass! Har man en bok redan, kan inte de människor som inte fixat en bok ta de andra böckerna då kanske? Fick visserligen tag i den politiskt högervridna boken, låter det kul eller? Nej. Fast vi var bara tre i den gruppen, så man kanske kan få sin skånska hörd?
Knappt va.

Och Milton kisskat! Han har kissat i min säng och på mina skor. MINA SKOR! Man kissar inte på mina skor!! Så är reglerna!
Nej, nu ska jag sätta mig och göra intervjufrågor till imrong, vet inte ens vilket ämne det kommer bli. Sen är det dammsuga och tvätta golvet.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0