Jag gjorde det!

Jag lyckades faktiskt att göra knäck! De blev förbannat gott kan jag meddela :) En till här i huset som gillar det så många är redan i magarna, men det får man.
Imorgon är det tillbaka till skolan och SPSS. Sen är det bjudning/fest här som börjar klockan fem. Vidare till Klubb Koncept på Kåren klockan sju och sen lär vi stanna där hela natten :D Det är champangeprovning på Kåren, och champange är ju galet gott som vi vet. Det kommer bli en lyckad kväll, så är det bara :)

Nu är det snart Desperate Housewifes. Missade det förra veckan så nu äntligen :)

Ha en bra kväll gott folk, ciao (:

Kommentarer
Postat av: isabelle

Hej kad du måste skaffa dig skype!!



skype.se

Så kan vi tala därigenom :D Nu när jag har en pimpig dator. de e fedt najs.

2008-12-04 @ 14:33:41
URL: http://izo.blogg.se/
Postat av: Isabelle

E det lucia tåg på onsdagen? Jo men jag kommer tänkte jag :) Bokar på söndag så kan vi ta detaljer o sådär då. puss ciao

2008-12-04 @ 22:45:52
URL: http://izo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0