Nyårsafton.

Ligger i sängen nu. Ska snart upp känns det som men som vanligt inte trött.
Har varit hos Helena och spelat bingolotto och singstar :D Uppesittarkvällen var ganska skum. Först var det musik i en halvtimme efter det lite mellanprat och sen var det bara ett spel. Och snabbt gick det, ja jäklar i det! Sen efter det enda spelet var det massa utdelningar.
Sen var det slut!
Så vi spelade singstar sen istället :D Jag är ändå rätt duktig på det, fast att jag inte kan sjunga något vidare alls :P

"Det här var inge kul, du bara vinner, jävla skitsspel!"
/Helena

Nu ska jag sova, och SNÄLLA, håll er borta från maxi imorgon.
Ett himla gott nytt år också :D
Det var en tant som invandrat till Skåne och sa att i skåne säger man "Gott slut!. Stämmer det? Jag har i alla fall aldrig sagt det. Jag tror hon ljuger.
Så gott nytt år på er! :)

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

"Gott slut och gott nytt" ;D

2008-12-31 @ 10:20:29
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: BAJSDAGBOKEN

HEJ!!



SKULLE JAG KUNNA FÅ PUBLICERA EN AV DINA BILDER PÅ MIN BLOGG? TROR DEN HADE GJORT SUCCÉ DÄR! JAG LÄNKAR GIVETVIS :)



www.vardagsbajs.blogg.se

2009-01-02 @ 01:01:52
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0