Plugg+Kåren

Igår kom Abbe, sen åkte hon idag. Jättetråkigt att hon skulle åka tidigt för att jag skulle plugga ;( Men nu sitter jag i alla fall och pluggar, och ahr gjort ett tag, med Linda på biblioteket. Har ändå kommit en bit så det ska nog gå bra det här ändå. Det största problemet är ju att jag inte har böckerna, men det får väl lösa sig :P


Har inte tid att skriva med, blir kanske en generaltripp senare? Vi får la se. Dock är mitt batteri helt dött och jag har ingen laddare med mig, så det går sådår och få tag i mig. Men en bra sak är att nu äntligen har jag varit på telia! Jag ska dock dit imrong igen eftersom jag inte hade kvittot med mig, och det måste jag ha då den itne är köpt i Halmstad utan i Hbg, men jag fixar det imrong :) Kanske måste vara utan mobil i 2 veckor dock, inte jättebra kanske ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0