Produktiv morgon.

Vaknade och var helt utvilad klockan 8 i morse. Det var skönt och antagligen för att jag somnade på soffan igår. Så nu har jag duschat, skrivit färdigt ett arbete, plattat håret, klippt ner mina naglar samt målat dem (jättekorta nu, panik!). Sen har jag fixat lite annat också. Det är bra, jag ska nog fortsätta med att gå upp så tidigt, man får ut mycket mer utav dagen.

Ska jobba idag igen mellan 14-22.15. Hoppas det blir mycket att göra så att tiden går fort :) Min bror ska till pappa idag också, kanske träffar honom en runda. Sen imorgon ska jag till mamma och käka. Min bror ska också dit så kommer vår kusin, hennes man och deras barn. Blir nog trevligt :)

Ha en lugn söndag folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0