Spore.

Snart ska jag börja spela det :D
Och nyårsplanerna går framåt, kulkul! Verkar ändå bli nyår i Halmstad, det är första gången :)
Imorng har jag skola från 9-16.30, måste bara klaga lite! Men det går nog ändå rätt snabbt.

Jag har även galen träningsvärt och skadat ont i min axel. Träningsvärken förstår jag, emn itne axeln. Får nog ta och kolla upp det kanske, dr Lovisa!

Måste bara berätta en sak till. Idag har Milton badat! Min kad har varit jätteblöt! Och sen har han blivit kammad, så nu är han lika len som han vr när jag hämtade honom (som då vara en henne)! Och han gillade det ändå, för han sa inte emot något alls och nu är han megamysig! Min lille vän :)





Har alla spärren till det yttre tvånget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0