Bibblan igen!

Sitter här med Linda idag igen. Jag har precis blivit färdig med mitt arbete, det känns så himla bra!
Globalisering är faktiskt ganska intressant när man kommer in i det.

Sen kommer min kära "Sambo" äntligen hem idag :P Det har varit så tomt att bo helt ensam i en stor lägenhet i två veckor. Jättetråkigt!

Och igår var vi på Smålands Nation och sen hos en som heter Henke. Det var trevligt faktiskt :) Har bara ett ord att säga och det är: General!
Det är speciellt en som fattar :P Ni andra behöver inte :)

Var och åt middag med Maria, Malin, Linn och Elli igår innan Småland. Det var jättegott! Buffé :) Kan visa lite bilder på den sedan :)
Nu ska jag nog snart gå hem, ska bara fixa lite till, haej alla!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jo men visst fattar man :D lite koll har man väl ;)

2008-11-10 @ 14:15:19
URL: http://izo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0