Dåligt.

Har varit extremt dålig uppdatering under en tid nu. Men det ska det bli ändring på genast.
Gåsmiddagen var fin :) Trevligt och det hände ett par roliga saker :)

har precis ätit lite mat. Rumpstek, potatisklyftor och pepparsås, jag tror på allvar att jag hade kunant leva påp det! Så gott! Nu ska min sambo äta. Eller han har ätit, men ska äta en gång till :P Och så är han sjuk, och ni vet hur det är när killar är sjuka :P Dem är inte bara snuviga och lite febriga, de är nästan dödsjuka och det är så synd om dem ;P Men jag ahr gjort så gott jag kunant, tryckt i honom lite c-vitamin, så lite duktig är jag allt :)

Nu ska jag ta en dusch, ha det bra gott folk, ciao :)


Jag tänker på dig Helena!


Kommentarer
Postat av: Hilajna.

wiiie. Igår skulle jag skicka ett sms till dig, men ville inte för klockan var typ 12. Så jag gör det nu istället. ;)

2008-11-10 @ 10:36:12
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Men mig då dum kad :(

2008-11-10 @ 14:13:43
URL: http://izo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0