Formel 1

Starten är framflyttan tio minuter på grund av världens skyfall. Världsmästartiteln står mellan Massa och Hamilton. Och enligt mig är Hamilton så sjukt bra, så han borde få titeln :D Fast Massa är på hemmaplan vilket betyder stort stöd från läktaren, men skit i det Hamilton, du vinner ändå! Ganska bra, för han ligger bra till, behöver bara bli femma för att bli segrare :)
McLauren vs Ferrari. Spännande! Jag vill att det ska börja nu!

Annars har pappa varit här idag och lämnat lite saker til mig. Har även städad lägenheten, så nu är det fint här igen :) Innan hade jag en etta på 40 kvadrat, nu är det en trea på 80 kvadrat. Det tar lite längre tid att städa, även mycket mer utrymme att stöka ner på.
Men nu är det F1 som gäller, Ciaociao!


KOM IGEN HAMILTON!

Kommentarer
Postat av: Sara

tjena snäckan.. allt bra. jag visste inte att du blogga din fis.. :) saknar dig på jobb :( hoppas allt går bra där borta.. hör av dig när du kommer hem .. PUSs o kram

2008-11-02 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0