Galen outfit.

Pizzan var verkligen ingen höjdare. Jag åt knappt en halv halva (vi delade på en). Ska aldrig mer gå till Cleopatra, i alla fall inte och ta en kebabpizza. Efter "maten" tog vi en runda på stan och sen hem till min mamma och kollade på "The L Word". Ganska bra faktiskt :)

Nu ska jag först tvätta ansiktet samt borsta tänderna och sedan gå och lägga mig! Ska bli väldigt skönt då jag itne sov så många timmar inatt.

Måste dock visa en galet snygg outfit bild jag hittade på Stockholmstreetstyle.se :) Hade ni ite blivit glada om ni sett honom på stan kanske :)?

Godnatt på er!





Kommentarer
Postat av: Hilajna.

är du i helsingborg? ;P

2008-11-29 @ 10:17:33
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0