Hamilton is teh shit!

Såklart vann våra Hamilton igår! Min katt är döpt efter honom så kad hejar automatiskt på Hamilton :)
Cyklade till Linda sen, så kollade vi lite bilder och pratade skit. Hon har fått lägenhet nu äntligen! Man måste gratulera henne :)

Och på något konstigt sätt saknar jag Helsingborg fruktansvärt mycket. Det känns kostigtt att vara helt långt borta. Eller det är inte så långt egetnligen, men det är för långt borta. Jag känner mig inte hemma här ännu. ar iof bara bott här i en månad knappt det, men jag saknar att veta vart allting är. Men men, det kanske blir bättre faktiskt.
Och jag saknar mina kära arbetkollegor enormt!

Men nu ska jag inte klaga mer, jag har det trots allt ganska bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0