Hemtenta.

Fick hemtentan igår och satt och läste en bok om globalisering igår samtidigt som jag tvättade. Eller inte samtidigt, men när maskinerna var igång. 
Och idag har jag suttit på bilblioteket med Linn, Maria, Elli och Malin. Det gick sådär, ingen av oss vet hur vi ska börja så att var och en gick till sig istället :P Så efter Våra Bästa År ska jag sätta mig och börja med arbetet. Ska sätta mig i köket med mina böcker och bara gräva ner mig i globaliseringen totalt.
Oj, detta kanske inte blev så hemskt intressant, men globaliseringen är :) Kanske ska läsa om det?

Imorgon fyller Linn år, så då ska Linn, Maria, Malin, Elli och jag ut och äta på restaurang, sen ska jag försöka få med Linda till Kåren :D Därför måste jag plugga som tusan idag!
Så nu går jag, annars blir det väl inget gjort, Ciao gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0