Kårjobb.

Imorgon är det SUP som har kåren, bäst att ni kommer faktiskt! 20 kronor i inträde :)
Har varit på gyminstrukition sen ett träningspass efter det. Och nu har jag, om möjligt, ännu mer träningsvärk! Galet! Men imorgon ska jag till gymet och på torsdag är det puls/medel. Får se om jag orkar ta mig till gymet på fredag. Det vorde ganska bra eftersom jag ska hem lördag-söndag. Och på måndag ska jag lätt på medel 75 igen! Spexigt pass! Oj, blev mycket träningssnack, få se om det händer något också :) Men man får ju tänka på Beach 2009 (;

Helena, jag tror jag har kommit på vad du ska få för present :D

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Hilajna.

HiHi, jag tror du ger mig lite motiovation till träning. Du är duktig snuttepluttan. ;D

2008-11-19 @ 08:38:44
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0