Komediupdate.

Det komemr lite från gårkvällen idag. Jag har sovit hos min mamma inatt och har haft saker att göra, dvs inte tid att sitta vid datorn. Men nu kommer bilderna i alla fall :) Och jag måste bara påpeka att det var en oförglömlig kväll med fantastisk humor och härligt sällskap!

Man fick dock inte fotografera under föreställningen, bara en kort stund i början när alla var på scen, så det blir tyvärr bara en bild därinifrån. Och för er som undrar så var Soran lätt roligast! Bara lite under honom kom allas älskade Björn! Nästan delad förstaplats men Soran var snäppet kvickare :)


F.V: Özz Nujen, Måns Möller, Soran Ismail, Björn Gustavsson.






(Klicka på bilderna för större format)

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

HAHA, fan vad god Björn är som ligger där på alla fyra och ser snygg ut. hahaha.

2008-11-01 @ 23:20:55
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha, jag det kan man fråga sig, men kul var det :D

2008-11-02 @ 17:59:19
URL: http://lovisaliljewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0