Minus Lägenhet.

Äntligen av med den lägenheten. Nu finns det knappt någon återvändo, vilket kanske inte bara är bra. Det finns dagar man bara vill hem till Helsingborg igen. Men just nu känns det hallon :)

Sen fick jag tag på en bok också, SPSS steg för steg som jag behövde till måndag. Slapp köpa den också eftersom den fanns på stadsbiblioteket, galet bra! Känns dessutom smått onödigt att köpa den när jag bara behövder den på två lektioner. Och lite bredvid, men behöver den i vilket fall bara en vecka. SPSS är ett program som man lägger in svaren från enkäter på, sen hjälper det programmet en att räkna ut i procent och så vidare. Det blir väldigt mycket enklare att anlysera med det programmet i alla fall :)

Nu ska jag packa ihop mina saker, köpa halstabletter eftersom min hals är sjuk, och sen är det snart dax att ge dig av till Halmstad igen :)


Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Vi får ses snart, miss you juuu. Vad önskar i julklapp? =)

2008-11-29 @ 20:13:28
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej just det, du är ju en fattig student. ;)

2008-11-30 @ 00:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0