Nej,

Jag kan fortfarande inte sluta tänka på London faktiskt. Men jag är fortfarande även sugen på Edinburgh :) Vi får se, har ett tag på mig att tänka.

Idag har jag varit i skolan ett tag och fixat färdigt vår enkät som vi troligtvis kommer att dela ut imorgon och sedan sammanställa och analysera på måndag. Vår enkät handlar om studenternas matvanor och om de har förändrats sedan de blev studenter, så det ska bli intressant att forska lite om det.

Annars har jag varit i Lindas lägenhet idag som var helt galet fin! Hon är nyinflyttad på Bolmens nu :) Så nu är det ännu närmare att gå/cykla till henne, jättebra faktiskt!
Nu är min mat snart färdig, ärtsoppa idag. BIlligt och gott :)

Trevlig kväll, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0