Chokladmässa.

Ledsen för dålig uppdatering.

Var som jag skrev på inflyttningsfest hos Minna igår, det var en trevkig kväll, tack för det Minna :)
Sov sedan hos mamma och vaknade med lite nackspärr efter en på tok för hård kudde. Åt frukost och ringde pappa. Då skulle de på chokladmässa och jag var inte sen att hänga på :D Under den tiden hade dessutom nackspärren gått över, så det var skönt.
Chokladmässa var något nytt för mig, men det avr gott :) Man fick provsmaka massa olika chokladsorter. Det blev såklart en påse choklad med hem :P Har provat lite olika sorter nu, de som jag har provat har varit goda hittills :)

Kollar på Jamie Oliver nu, och efter att ha sett hur kycklingar behandlas, ska jag verkligen börja köpa ekologiska ägg! Det ska bli min standard! genom avel har de kommit på en "Superkyckling" som är fyllvuxen på 38 dagar, ibland 34-35. Det är helt sjukt! De har skelettproblem och har ont. Okej att det är en kyckling, men de ska ändå leva ett så bra liv som möjligt.

Nu blev det ett långt och blödigt inlägg känner jag, så det är nog dags att avsluta. Hoppas ni har haft en bra helg, godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0