Lägenhet.

Oh yes, vi fick nycklarna idag! Och fy farao vad fin lägenheten är! verkligen fantastisk! Stort kök, stort badrum, MEGAbalkong! Åh, jag vill genast flytta in!!! Men nej, det får vänta till tisdag, tyvärr! Måster konsentrera mig på tentan först, salstentamen dessutom. Det är ganska svårt, det är så himla mycket som ska in, och det gör itne saken värre att jag är bombsäker på att jag kommer att misslyckas. Återstår att se.

Förövrigt var det desperate housewifes igår och grey's anatomy idag. Båda dem programmen är riktigt bra faktiskt. På söndag sen är det premiär för Gossip girl också.

Förövrigt har jag köpt ett par sjukt snygga vagabondstövlar.
Jag är kär!

(hittade ingen bra bild, så ni får tro mitt ord att de är sjukt snygga!)

http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2642-601&color=

Kommentarer
Postat av: Sjöbbe

Åhh snäckan helt spänd för hur din lgh ser ut....kommer jag snart upp och invaderar hos dig...

får ju förstås bli när du e klar me allt och har en helg ledigt för lite besök....pusss pusss

2008-10-02 @ 10:44:20
Postat av: Hilajna.

Flytta inte ifrån mig. =/

2008-10-02 @ 10:44:23
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0