Mårtenssons.

Yes, igår var det buffé där, halvgod mat. Tacos. Lätt att göra för många, men det var i alla fall trevligt sällskap så det var ju bra :) Sen blev idol kväll hos Lina :D Tur att inte Lars åkte ut, så hade jag nog börjat gråta. Han är fantastisk den mannen!
Verkligen.

Sitter och pluggar nu, har packat upp massa lådor idag också, så nu börjar det ser mer bebott ut i lägenheten. Dock ett par saker som måste göras också. Men det löser sig alltid.

Försöker få tag i mamma, vilket är ett omöjligt projekt! Man kan ringa henne en hel dag och sen svara hon när man ringer fem timmar senare och säger "Oj, det har jag itne hört" eller "Ja, jag såg att någon hade ringt, var det du?" Jamen, kolla din mobil kanske? Tänk så hade det varit jätteviktigt. Så kanske svarar hon ikväll, annars får hon väl sig en liten  överraskning imrong när jag står där.
Det blir nämligen en dagstripp till Helsingborg imrgon, måste in på IKEA och fixa en sån trådback och massa galgar till min kära klädkammare :)

Måste plugga vidare nu, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0