Moon och tenta.

ÅKte upp till Halmstad i fredags, hade tenta på lördagsmorgonen, vilket kändes bra faktiskt. Så nu hoppas det verkligen att jag klarar det!
På kvället var det tenta/20-års fest, mycket travligt faktiskt :)
Var i u-lokalen rätt länge sen stack alla till Moon. Helt okej ställe faktiskt!
Men oj, vad trött jag var i morse. Inte kul att sitta på ett tåg till Helsingborg i en timme då akn jag meddela.
Och när jag över gatan från knutpunkten så stor där är gubbe och kissar. Bara sådär! Det var ju bara så vidrigt!!
Välkommen hem Lovisa, ungefär.

Nej, nu ska jag packa massor, måste gå och lägga mig tidigt ikväll, annars kommer jag inte vara vid liv imorgon när klockan ringer klockan sex.
Packningen kallar, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0