Sovdax?

Ja, det är väl hög tid för det nu.
Vi ska skriva på ett kontrakt med HFAB imorgon som gör att vi får ett förstahandskontrakt på vår lägenhet :)
Det ska bli så himla skönt! Och efter det så ska vi till gymmet, jag sak teckna gymkort så jag kan köra beach 2009 med Helena :D
På kvällen ska jag till Mårtenssons på buffé med ett par i min klass, det blir nog trevligt :)

Men mellan det ska det få plats en himla massa plugg också, så det blir ingen sovmorgon imrogon direkt.
Därför avslutar jag med ett godnatt nu :)

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Gud vad så mycket snyggare vi kommer vara till sommaren. ;)

2008-10-10 @ 09:14:25
URL: http://Helenaskog.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0