Baby Love.

Sitter och pluggar nu. Det är faktiskt väldigt intressant. Är dock inte riktigt färdig med min socilogiska analys, men snart så :) Det är rätt svårt faktiskt, man vet inte riktigt hur man ska ska analysera det ur ett sociologiskt perspektiv. Men det är första gången nu, så man får göra det man kan och sen bättre lycka nästa gång :)

Ska till Helena ikväll tror jag. Jag och Isabelle sak dit isåfall :) Långesen man träffade Isabelle. Ingen av oss har tid, ganska sorgligt, så det får det bli ändring på :)

Igår träffade jag Erik och Rickard och sen ett par andra också. Det var trevligt det med :)

Nu ska jag ta en ducsh och sen göra färdigt min analys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0