I ditt ansikte.

Ja, jag gillar Magnus Betnér, han är sjukt kul! Och han kommer till Halmstad på onsdag! Någon som vill gå :)?
I lördags var jag hos Helena. Där var rätt mycket folk, men det var jag Linda och Helena som åkte ner i stan. Det visade sig vara en flopp, jag gillar fortfarande inte Harrys åldersgräns och att de håller så sjukt hårt på den ! Där var inte en männsiska i kö, knappt något folk utanför och det såg itne ut att vara mycket där inne heller, hur farligt är det då om man itne är 23?
Harrys suger!
Så får man säga, det är sant.

Annars har jag varit i skolan idag. Sen till pappa och hämtat kartoner. Jag började packa direkt när jag kom hem! :D Om 16 dagar får vi nycklarna till vår lägenhet, längtar!
Ska bli så skönt att slippa och tåg och gå upp kl 06 på morgonen.

Bilder från i lördags kommer nog snart, ni får ha lite tålamod,
godnatt mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0