Målarfärg.

Jag har varit hos Helena hela kvällen och målat massor :) Ändå fint för att vara amatörer! Men att det var så svårt att måla, det kunde jag aldrig tänka mig, puh.
Men jag tror ändå att när de målar andra lagret imorgon, så kommer resultatet bli super :)

Imorgon är det skola, sen kommer min bror hem imorgon så jag ska till pappa och käka då :) Han stannar till den 4 october, så det blir ändå ett par dagar :) Man ser ju honom inte så ofta /:

På torsdag ska jag hem till min kusin, för hennes bror (min andra kusin) är hemma från Norge med deras tvillingsöner, små rackare är de allt. Så får träffa dem innan de åker hem på fredag igen.

Tror inte jag har missat så mycket nu, godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0