Mycket på en gång.

I onsdags träffade jag Vicky så var vi ute och åt och sen gick vi på bio :) Såg Mamma Mia, väldigt bra faktiskt!
Hade en föresläning på skolan i onsdag också, om Karl Marx, vilken påminner mig om att idag kom min sociologibok av Giddens. Ska ner och hämta den på posten sen :)

Var i Halmstad igår också, skrev på lägenhetskontrakt :) Så nu flyttar jag den 1 oktober redan! Det ska bli så himla skönt!
Då kan det inte uppstå sådana problem som idag. Det skulle vara avskedsfest för Elin idag, men jag hade inte någonstans att sova, så får skippa det. Hur kul är det?!

Nej, nu ska jag ner till min mormor med ett par saker, och hämta boken på posten!
Ha det bra små vänner, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0