Skoooola.

Det är fortfarande himlans kul, men det är ändå segt att gå upp på morgonen. Idag fick jag voisserligen sovmorgon, klockan ringde inte förrens 07.30, igår var det 05.15. då var jag som en zombie!
Sitter och käkar frukost nu, ska dra till tåget sen och sitta och läsa där en timme :) Jag ahr kommit på att det är ewn väldigt bra plats att läsa på, tåget. Där är rätt lungt (oftast iaf) sen så har man helt egen tid i en timme.

Ska äta upp nu, och sen fixa lite. Ikväll är det lite fest på u-lokalen. Får se om jag klan sova uppe i Halmstad eller om jag tar sista tåget hem. Sista tåget går klockan 22.00 så det är itne så sent :P

Ha en bra dag alla :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0