slut på nollning, början på allvar.

Första skoldagen idag, var fhelt förväntansfull och det verkar väldigt lovande och intressant och hela den biten.
Är glad att jag vlade den linjen. För er som inte vet så är det "Programmet för sociologi och socialt utvecklings-
arbete". Starkt rekomenderat!
Och nollningen som vi har haft i 10 dagar har varit fantastiskt kul! Staben och alla mammor har verkligen
gjort allt för att vi ska få den bästa möjliga nollningen, och de lyckades!
Men ja jäklar vad alla blev förvånade när staben avslöjade sig :P

Och en annan extremt god nyhet är att jag har fått lägenhet i Halmstad! Nästan precis bredvid högskolan!
Kan det bli mer perfekt eller? Tror knappast det. inflyttning gäller den 1 oktober så det är snart också :)
Ska iof dela lägenheten med en annan med tanke på att det är en trea, men det blir säkert bra :)

Sen på lördag ska jag hem till Linda och träffa lite folk :) Folk måste uppdatera mig från jobb nu när
man inte kan vara där :P

Åh, glömde säga att jag ahr köpt ett skitbra lexikon idag! Sociologiskt lexikon heter det :)
Ska läsa lite i det senare ikväll, spännande värre.
Ha en trevlig kväll gott folk!

Ciao!



Bild innan finsittningen (Avslutning av nollning). Alla är så himla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0