The Others.

Bu, den filmen sattes igång igår, jag somnade iof, men den är ganska äcklig faktiskt!
Ja, det är den!

Efter en trevlig dag igår, måste jag plugga idag. Så det blir nog en tradig fredasgeftermiddag idag. Men ikväll blir det säkert något kul som händer :)
Imorgon ska jag nog träffa Helena och Abbe. Kolla film och dricka lite vin kanske, blir säkert jättebra tror jag.

Ska snart gå och handla lite mat nu, får lyxa till det med fin mat ikväll, dvs inga nudlar.
Och nu är det itne alls långt tills jag flyttar. Nycklarna får vi om 12 dagar!
Jag tänkte bjuda på en väldigt gammal bild, Enjoy eller något.
Trevlig fredagskväll på er :)




Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-19 @ 15:51:23
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0