Trötthet.

Oj, den ständiga tröttheten. Somnade nästan direkt när jag kom hem och sov till för en halvtimme sedan. Gick upp och gjorde mat, så nu sitter man här och äter. Ska gå och lägga mig när jag har ätit upp.

Åh, idag fick vi en hemuppgift i skolan, det blir verkligen en utmaning att fixa den, verkar jobbig. Nog därför vi fick två veckor på oss. Men det verkar kul, så det blir nog bra :) Idag fick jag min ena bok också, äntligen! Den andra har inte kommit ännu, har den inte kommit imorgon ska kjag ringa upp och klaga. Jag betalade extra för att det skulle gå fortare och det var två veckor sedan!

Men nu ska jag äta färdigt och sen somna till "My name is Earl".
Godnatt vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0