You're beautiful.

Kom hem från Halmstad för någon timme sedan. Har sovit hos Linda där. Hon är sjukt snäll! Annelies ord:"Lindas längd är verkligen en isbrytare". Och oj vad det stämmer :P Sjukt kul.
Det var iaf kårpub igår, himlans trevligt faktiskt. Först så var det förfest i u-lokalen, också himlans trevligt :)
Det som inte var trevligt var att gå upp klockan 8 idag för att träffa Maria, Malin, Elli och Linn på Halmstads stadsbibliotek, var väldigt trött! Men nu är vi iaf färdiga med vårt arbete, så det känns skönt :)

Ska ta bussen till pappa snart, ska bara byta lite kläder och fixa mig lite. Måste dock sitta här ett tag till, har ätit pannkakor så det känns som om jag ska spricka så mätt jag blev!
Har lagt ut mat till ikväll också, får se om jag orkar äta så mycket :P Men jag msåte äta upp frysen, jag flyttar ju snart! 20 dagar för att vara exakt!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0