Ändrade planer.

Haft en riktigt trevlig påsk faktiskt :) Abbekås är ju fint när det är varmt och soligt! Träffade mina släktningar som jag bara träffar max två gånger om året, men som alltid är lika trevligt :)

Idag har jag varit i norra hamnen och käkat glass och sen till Helena för att umgås med henne en heldag :) Kom hem för en halvtimme sen ungefär, mycket trevligt! :)
Imorogn ska jag träffa Sara för en fika innan jag åker hem till Halmstad igen. Längesen jag träffade henne så det kommer nog bli en härlig avslutning på min skånevisit!
Men nu kallar sängen väldigt högt, ska starta en film och somna till den, gondatt vänner!

Kommentarer
Postat av: Sara

hej gumman.. åhhee de va jätte mysigt att träffas idag .. saknar dig mkt det vet du !! hoppas vi ses snart igen då, som planerat :D Hoppas resan hem gick bra också .. Puss På Dig Snäckan :)

2009-04-14 @ 22:58:22
URL: http://nilss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0