Badrum och B-uppsats.

Sa ju att jag skulle visa badrummet och det tänkte jag göra nu. Det är inte wow, verkligen inte, men det är bra mycket bättre än innan i alla fall!

Hade totalt glömt att jag hade tvättid idag, så det går inte alls bra. Vi skulle träffas med b-uppsatsen nu, och jag kan inte nu, Lena kan inte senare och så vidare. Det är smygjobbigt faktiskt, men vi får se hur det blir. Vi ska träffas ett tag imorgon också. Men imorgon åker Ina, Lena kan inte så länge, och jag åker på torsdag. Det är svårt att få ihop det ibland :)

Men nu ska jag fortsätta städa, skönt att jag diskade efter maten igår, annars hade man haft det också nu.


Bilder från skåpet och duschen med handdukar. Sen var jag abra tvungen att visa innanför skåpet, ha lite bildbevis, för det komer nämligen inmte se ut så länge till :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0