Halmstad igen.

Hade en fantastisk avslutning på min Skånetripp över påsken. Eller alla dagar har faktiskt varit bra. Skönt att komma bort härifrån ett par dagar (även fast det är galet skönt att komma tillbaka igen!) och inte tänka så mycket. I måndags var jag med värdens bästa Helena. Alltid lika trevligt att träffa henne, spela guitar hero, bli bjuden på mat (tusen tack!), prata skit och ha allmänt trevligt. Fick minsann och dag se deras nya hus som de ska flytta in till om en månad ungefär, väldigt fint måste jag säga :)

Sen igår träffade jag Sara och Rebecka på en fika :) Hur mysigt som helst, det var så längesedan jag träffade dem. Jag och Sara möttes upp i stan, tog ett bord på Mezo och efter ett tag kom Rebecka och slog sig ner. Kalasbra! Hann till och med träffa mamma en snabb snabb runda innan jag skulle gå till tåget.

Bilder från fikan kommer imorgon eller något, orkar inte hämta kameran och nu ska jag dessutom fixa mitt hår, ska till Smålands nation en snabbis :)

Trevligt kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0