Hemmaspa.

På något konstigt vänster har jag ganska mycket fritid, jag förstår inte hur, kanske är jag snabb?

Så för en halvtimme sedan betämde jag mig för att ta hand om mig själv idag. Har precis tagit en välbehövt fotbad, så mina fötter går faktiskt att visa nu, tänkte måla naglarna i en fin färg också :) Blir nog en ljus färg åt det lite rosa kanske lite pärlemo, kommer bli kalas :)
Ska ta en dusch nu, lägga inpackning i håret, smörja in mig överallt, och sen lägga ansiktsmast, en sån lyx!
Måste dock gå och handla, kanske ska göra det innan, så jag kan laga mat ikväll, eller så tar jag lite rester och lagar mat imorgon :)
Låter som en plan.

NU blir det duschen för mig, adjö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0