Jag är hemma!

Det är sol, men oj vad det blåser!

Åkte från Halmstad igår, direkt till Marisa och träffa lite släkt :) Mycket trevligt, fick träffa tvillingarna och Julia som inte träffar varje dag. Och sen alla andra för delen också, har jag inte träffat på ett bra tag heller.
Var hos mamma och käkade på kvällen, riktigt god mat måste jag säga. Måste göras hemma någongång också. Åkte vidare till pappa, som var hos Marias föräldrar och sen sova. Det är extremt skönt att vakna till ett dukat frukostbord, det har inte hänt på evigheter! Vardagslyx!

Ska snart åka ner till Abbekås och vara där över påsken, får se hur det blir. Brukar i och försig vara där varje år, och det är förbannat mysigt när det är såhär fint väder faktiskt.

Dessa fina fick jag träffa igår!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0