Jag lever, jag är inte död.

Har fått lite klagomål att jag itne har skrivit här på ett tag, och det ska det genast bli ändring på!

Lite kort uppdatering:
Förra veckan var det myvket i skolan, hade ett arbete på en himla massa sidor som skulle in på fredagen, så det blev inte så mycket gjort den  resterande tiden.
På kvällen beställde jag och Christoffer pizza och cyklade till bolmens och käkade och var sociala, sen hem och kolla film :)
Igår var det mys på nyhem för hela slanten, det var varm och folk sprang stort sätt runt nakna. Inte ritigt kanske, men det var riktigt varm och skönt :) Mek-vagnen var framme och spelade musik, och det blev en hel del öl och cider för allt folk. Men det var trevligt, dock hade jag ont i magen och gick hem relativt tidigt.


Nu ska jag ta en dusch, ha en trevlig kväll :)
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0