Så hurtigt av mig!

Ibland måste jag verkligen kalla mig själv fantastisk!
Telefonen ringde lite i nio imorse, och helt plötsligt hade jag en läkartid till på måndag, kanon tänkte jag! Då blev jag pigg och gick min dagliga promenad, fast denna gången blev det tidigt, innan har det varit senare, även om jag har sagt att jag ska gå den tidigt. 40 minuter blev det i rask takt, så nu känner jag mig frisk :)
Sen satte jag mig med hemtentan och fick den färdig, och nu väntar jag på att klockan ska bli 12 så jag kan slänga in tvätten, möta Linda, lämna hemtentan och gå till affären och köpa grillmat till ikväll.
Vi ska nämligen till Tylösand och grilla och kolla magbålet dör ikväll :)
Kommer säkert bli mysigt :)

Nu står en dusch på schemat, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0