Skinnjacka!

Äntligen har jag en! Den är underbart fin, kommer visa den när jag använder den, men den är ännu inte invigd. Nu vill jag ha värme!
Var på stan idag med Monica och Linda. Fast Linda skulle hem och packa, så träffade henne inte så länge. Jag och Monica fortsatte, blev en bit mat också. Buffé på Neely's, gott faktiskt :)

Håller på att packa ner mina kläder, har ännu inte bestämt mig om vad jag ska ha med mig, får väl sätta på lite musik och sen packa färdigt :)
Ska nog ta mig en dusch också, så slipper jag det imorgon bitti, kalas!





Om det hade varit varmare väder idag hade jag gärna haft detta på mig på stan, istället för att ha ullkappa på sig. jag längtar så efter våren och sommaren nu! Och dessa skorna kommer att bli väl använda i sommar!


   


Kommentarer
Postat av: Rausner

Redigt balla faktiskt. Lite skön "slav från romartiden"-känsla över dem ;)

2009-04-19 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0