Svart och vitt.

Badrummet är färdigt! Det blev ganska fint faktiskt :) Nu slipper vi den spygröna färgen på skåpet, för ja jäklar vad gräslig den var! Ni ska få se bilder sen, måste visa :) Skåpet blev svart, duschdraperiet är svart/vitt, handukarna är svarta och vita och morgonrockarna är grå och svarta. Det är faktiskt väldigt fint, även om jag gillar den lantliga stilen på badrum, men får göra det bästa av situationen helt enkelt :)

Jag hr fortfarnade itne bestämt mig angående Sundsvall, det börjar bli jobbigt nu. Ska boka möte med studievägledaren och hoppas på att han kan hjälpa mig lite :)

Ska städa undan lite och förbereda maten tills ikväll, ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0