Avfrostning pågår.

Håller på att frost av frysen, det låter en del när isbitarna dimper ner och Milton blir lika rädd varje gång. Ja, jag vet att jag har en feg katt, men han är ändå världens sötaste så det gör inget :)

Har varit hos Christoffer och hämtat tidningar till hjälp med avfrostningen, och passade på att städa hans lägenhet lite eftersom han har en miljard saker att göra denna veckan, bara för att visa att jag är en ganska bra flickvän ändå! :) Kan om jag vill.

Ikväll blir det träning med Marie, spinpuls. Aldrig varit på det tidigare så vi får hoppas att det blir trevligt. Nu blir det fler avsnitt av How I met your mother.
Ciao!





Folk! (från U2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0