Det blir som det blir helt enkelt.

Färgen blev helt okej, lite mörkare än vad jag ahde tänkt mig, men det lär ju gå ur lite färg snart, så då blir det precis så som jag vill ha den :)

Var och tränade med Marie igår, önskade att jag har träningsvärk, men det har jag inte. Får nog ta i mer nästa gång, fast det var så varmt där inne, så det var rätt jobbigt att sitta och bara cykla. På onsdag är det på det igen, fast ett annat pass.

Nu ska jag snart till posten och posta lite saker, sen ska jag till jobb och hämta nykel, och efter det till maxi och köpa jord så jag kan plantera mina fina blommor som jag har köpt till balkongen :) Det komemr garanterat upp bilder på det sen, tror jag.
Ikväll är det bio med Christoffer, Robin och Nicole. Det lutar åt "Baksmällan" tydligen, så det ska nog bli bra. Men nu är det lunch som gäller!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0