En magnifik show.

Det kan man kalla U2 i fredags, riktigt bra tyckte jag att det var! Tyvärr så glömde jag min kamera, och det är verklkigen skit! Men jag har det färskt i huvet!

Igår var det kalas för Chrisotoffer mamma, också väldigt trevlig kväll! träffa lite nytt folk och ha trevligt med redan bekanta ansikten, fantastiskt!
Idag har pappa och Maria varit här, jag ahr köpot blommor till balkongen! Den ska bli fin på allvar, det kommer komma bilder på det sen när jag är färdig. Sen har pappa hjälp mig att sätta upp gardingstång så nu har jag äntligen fått gardiner i vardagsrummet, mycket fint :)

Ska fixa lite grejer nu, ha en trevlig söndagskväll :) ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0