Hej söndag!

Gårdagen var en bra dag. Malmö var mysigt och Lund likaså. Kunde nog itne bett om något bättre sällskap heller :) Tack för en trevlig dag!
Tanken var att jag skulle träna ikväll egentligen, men det blev inte så. På schemat står istället ett möte om torsdag och antagligen lite om imrogn också. Kickoff inför nollningen imorgon och på torsdag smäller det! Nollnignen 2009 börjar! Jag längtar faktiskt riktigt mycket, det ska bli riktigt kul!

Men nu ska jag dra mig vidare så smått, bort till gamletull och ett möte.

Hoppas ni får en bra dag idag :)
Ciao!



En trött en i bilen!



Chaffören! (mestadels av resan iaf)



Ett halvt snyggt par. Jag kan helt enkelt inte bli bra på bild, det är nog
en sorts förbannelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0