Hej värme!

Aaaah, så underbart!

Jag tror jag är förälskad i solen.

När man har jobbat två soldagar 7.30-17 är man glad när man slutar 12 när det fortfarande är fint väder. Jag vill grilla, men det blev inte så, kanske man ska ta med sig en liten grill till stranden imorgon, det blev ju ingen vallåstripp tydligen..
Snart kommer mina lägenhetsgäster, bestående av minisaltan och minisaltans kompis Emil. Ganska trevligt. Vi ska ta en vinare och sen på två olika håll. De ska få utforska Halmstads nattliv på egen hand.

Annars är det varmt, och skönt. Var på stranden en runda innan, det känns att det var ett tag sedan. Badade dock inte, ska försöka locka dit någon imorogn så jag kan bada (jag vet att jag är löjlig, men jag vill inte lämna min väska ensam på stranden medan jag badar).

Så ni får ha en trevlig kväll allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0