Små förändringar..

Gör stor skillnad. Jag har planterat blommor på min balkong, jag har aldrig planterat blommor utan min mammas hjälp innan, men nuså, förstå gången och jag blev rätt nöjd faktiskt! 4 stycken asta (tror jag att de hette) och sen en hängväxt, lite somrigt :)

Och sen har jag fått upp gardiner här också, pappa och Maria var ju här i söndags, och då hjälpte pappa mig att sätta upp gardinstången, och så satte jag bara på gardinerna sen. Det känns mer hemtrevligt nu på något sätt :) Sen kan jag bara köpa nya paneler om jag skulle vilja det, bara de är i rätt längd och sådär. Räda till jul kanske :)?

Ska börja på maten snart, vi ska ju på bio ikväll och biljetterna ska hämtas redan klockan 19, så det får bli en tidig middag idag, men det löser sig nog, kan ta en macka efteråt bara :)









Ni kanske förstår hur tomt det var utan detta? Gör ni inte det kan jag berätta
att det var sjukt tomt, ska nog alltid ha lite blommor och lite gardiner, mest
för hemtrevnadens skull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0