091202

Idag är det bannemig vinter på riktigt, -4 grader stod mätaren på igår. Det ska inte vara minusgrader förrän ungefär en vecka, och sen vara det till mitten av januari, sen kan det börja bli 0-gradigt och sen sakta men säkert varmare. Men nu är det som det är och det kan ingen ändra på :)

Idag har jag packat ytterligare ett par lådor och nu är nio lådor packade sammanlagt. Nu kan jag inte packa mycket mer för jag behöver saker dessa sista veckor också. Åker troligtvis hem den 21 elelr 22 december, och sen när jag kommer tillbaka till Halmstad så är det faktiskt flyttdags, så i stort sätt allt måste vara färdigpackat till att jag åker hem. Det tar ju ett tag att städa också minsann.
Det måste vara det tråkigaste med att flytta, förutom att det är tungt och jobbigt så är det nog städningen. Okej att jag gärna vill ha städat runt mig, men flyttstäda är så mycket ;s


Nu blir det nog ett avsnitt Heroes och sen träning efter det.
Hoppas ni får en underbar kväll!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0