091204

Ja, på söndag är det andra advent igen. Tiden går helt galet fort!
Jag är i alla fall färdig med 4 julklappar, kanske 6 stycken. Så det känns ju lite bra :) Det är bara de svåraste kvar nu, vad köper man till en pojkvän eller en bror?
Jag har mina funderingar dock, men vet inte om det kommer funka..

Återstår att se!


Sitter med inpackning i håret och ansiktmask i hel fejjan. Det var längesedan man hadet det. Måste bli lite fräsch till ikväll! Minislaget ikväll ju! Det dumma är att jag missar idol, och jag har ingen chans att hinna se det på söndag förmiddag heller, för då ska jag plugga. För nu inför julen är det en miljard saker som ska göras!
Puh, om dygnet ändå hade haft några fler timmar ibland ;(


Hoppa ni får en trevlig helg!!
PUS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0